tirsdag den 15. februar 2011

Jubilæum!!!


Lækre kager vi har bagt<3
Hej læsere. Som i (måske) ved bor Vega og jeg to timers kørsel væk fra hinanden, men vi holder stadig kontakten og ses i alle ferierne og nu er der faktisk kun et år til at vi har 10 års jubilæum! Det er ret vildt at tænke på. Vi er allerede begyndt at planlægge festen vi vil holde, måske en galla i børnehaven hvor vi mødtes? Desvære skal Vega hjem i dag :( Men det gider jeg ikke tænke på nu!
Hvis I har en computer kan i gå på youtube og søge på: "Harry Potter puppets" Det er nogle mega sjove videoer.
Jeg er allerede begyndt at tælle ned til påsken hvor Vega og jeg skal ses igen. Hader i sneen, det gør jeg lige nu ihvertfald, sneen styrter ned herovre! Vi har fået nok sne. 
Har i set Beverly Hills 90210? Jeg troede lige at serien var slut, men det var den heldigvis ikke!

Vega og jeg har bagt de lækreste kager ever, det er dem på billedet, mm...
Totalt tøse-kager!
Nå, i dag har vi lavet totalt hjemme spa-dag. Vi startede med at tage et fodbad med baby-olie og citron i. Vi tog også noget citron på fødderne. Efter en ca. en halv time Tog vi noget groft salt og blandede det med baby-olie som vi smurte på fødderne, det skraber alt det døde hud af. Så skyllede vi det hele af og tadaaaa! Nu har vi verdens lækreste og bløde fødder! Det kan stærkt anbefales!!! Nedenfor kan du se hvordan vi gjorde:

1. Vi tog baby olie og citron i fodbadet
2. Vi tog citron på fødderne
3. Vi tog fodbad
4. Vi tog groft salt og baby-olie og blandede det
5. Vi tog blandingen og smurte det på fødderne
6. Vi skyllede det hele af
7. Tadaaaa!!!
Beverly Hills 90210

Ingen kommentarer:

Send en kommentar