lørdag den 26. februar 2011

Hej alle sammen

Hej
Mig og Vega skal ses i påske-ferien, jeg glæder mig! <3<3
Oh My Mind...
Kender i godt det når man læser et sladderblad og der står noget ret overdrevet udenpå bladet og når man så slår op og læser er det bare noget ikke særligt vildt der står ;o

I aften kommer der jo Melodi Grand Prix, jeg går godt nok ikke særlig meget op i det, men man kan da altid glo lidt... : D Vi skal spise "Maggi jucy chiken" i aften, i har sikkert set reklamen... Jeg tror faktisk ikke det er specielt godt?! Vi skal bare prøve at smage det. En gang skal jo være den første.

Har I hørt om mindfullness? Det er en slags meditations-form... jeg har set noget om det i et blad. Min mor og moster har også lige været til et foredrag om det. Det er noget om at mærke jorden man går på eller koncentrere sig om åndedrættet.

Hav det godt, hilsner fra
Viola

Ingen kommentarer:

Send en kommentar