tirsdag den 22. februar 2011


Denne her gasmaske har jeg tegnet
Hej læsere
Det er Viola her, jeg har ingen anelse om hvad jeg skal skrive!!! Så nu skriver jeg bare løs, det plejer at blive meget godt...
Har i hørt om den der krise som politikerene ret tit taler om? Hallo jeg er ved at få spat af det! Så hellere tale om noget andet. Jeg strikker faktisk lige for tiden, et halstørklæde eller sådan noget...
Ved  i hvad jer tror? Jeg tror at det er meget lettere at få rigtig gode venner i børnehave-tiden, altså sådan nogle man vil være venner med forevigt??? Selvfølgelig kan man også få sådan nogle venner i skoletiden ogsåvidere, men når man er pige og er cirka i 4.-5.-6. klasse er der bare så meget pigefnidder mm. det er så dumt. Hvis du har det dårligt med nogle af pigerne i klassen, så kan i måske tage "en-pigesnak" i klassen. Hvor du bare kan starte med at fortælle hvordan du har det. Kom ud med problemerne, det vil helt sikkert også få andre til at åbne sig over for de andre piger. Så får du det helt sikkert bedre med det hele.
Når ikke mere af det nu. Hav et godt liv alle sammen! Okay det lyder lidt wired?!
Hilsen Viola

Ingen kommentarer:

Send en kommentar