lørdag den 19. februar 2011


Brenda og Brandon
 Hej igen.
Jeg ville bare lige foreslå jer at se "Beverly Hills 90210" alle hverdage på TV2 kl. 16:15!!! Man skal nok se et par afsnit af serien før man er helt inde i den. Serien handler om tvillingerne Brenda og Brandon.
Jeg kan godt lide serien fordi den omhandler meget af alt det der sker i et teenageliv.

Jeg ved det godt jeg er stået tidligt op i dag, men sådan er jeg bare jeg er forfærdelig dårlig til at sove længe! Det er lidt underligt for jeg har faktisk prøvet at sove en hel dag, men normalt er jeg vågen kl. halv otte om morgenen.

Det her spørgsmål har i måske fået før.... Hvad vil I være når i bliver store??? Jeg vil gerne være noget med kunst, jeg går på billedskole og har faktisk været med i D.M i tegning flere gange, men ellers aner jeg det ikke rigtig. Hvad med jer?!
Og nu til en god nyhed, jeg har fået internet på mit værelse, endelig!

Hilsen Viola

Ingen kommentarer:

Send en kommentar